چه خدماتی در سایت سامانه پیام کوتاه ارائه میشود 2؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چه خدماتی در سایت سامانه پیام کوتاه ارائه می‌شود۲ ؟

1401-05-13 23:11:50 12  0  0

در مقاله قبلی که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسید به این موضوع پرداختیم که درون یک سامانه پیامکی چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌شود و اگر کسی بخواهد برای خودش یک نمایندگی سامانه پیام کوتاه داشته باشد باید چه مهارت هایی را یاد بگیرد و در چه حوزه هایی کسب دانش کند .

در مقاله قبلی به توضیح کامل ارائه پنل پیامک ، سرور مجازی ،هاست و دامنه پرداختیم . در این مقاله می خواهیم به سه مورد دیگر که شامل دفتر کار مجازی ، سئو و بهینه سازی سایت و طراحی سایت و اپلیکیشن است بپردازیم . پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله نیز با نمایندگی پنل پیامک شیراز همراه باشید .

 

 

 

3- دفتر کار مجازی :

همانطور که از اسم آن پیداست یک دفتری است که نیاز نیست حتما در محل کار باشید و می توانید از هر جایی که هستید فعالیت خود را ادامه دهید و به کارهای تان برسید.  تیم پیام رسون در مقاله دفتر کار مجازی چیست به طور کامل دفتر کار مجازی را توضیح داده است و از مزایا و معایب آن گفته شده است پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دفتر کار مجازی حتماً مقاله دفتر کار مجازی چیست؟را در سایت سامانه پیامک شیراز مطالعه کنید .

 

4- سئو و بهینه سازی سایت: 

آموزش سئو یک از مواردی است که در سایت سامانه پیامک شیراز به چهار مقاله تقسیم شده است و اگر بخواهیم به توضیح آن بپردازیم در این مقاله امکانش وجود ندارد . اما به صورت خیلی کلی و مختصر می توان اینگونه بیان کرد که سئو  به معنی انجام تمام فرآیندهای است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر میگذارند به دو دسته عوامل داخلی و عوامل خارجی تقسیم می شوند ، حال فرایند بهینه سازی بیشتر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار سایت و همچنین قالب آن سعی می‌کند وضعیت سایت شما را در گوگل بهبود بخشد . در واقع می توان گفت فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می‌شود که در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ، محتوای سایت سئو،  ایجاد بک لینک در سایت های معتبر میتواند ترافیک و بازدید سایت ر افزایش دهد .

 

 

 این مختصر ترین تعریفی بود که می‌شد برای سئو و بهینه سازی سایت داشت اما اگر می خواهید به طور کامل با سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید مقاله های زیر را در سایت نمایندگی سامانه پنل پیامکی مطالعه کنید .

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۲ با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۳ با پیام رسون

آموزش اصول سئو۴ با پیام رسون

 

5- طراحی سایت و اپلیکیشن :

اگر سایت خود را درست کرده اید بدانید که طراحی آن یکی از موثرترین گزینه ها برای جذب مشتری است پس به هیچ عنوان این مورد را دست کم نگیرید .طراحی هر سایت باید بسته به نیاز کارفرما و با استفاده از استانداردهای روز برنامه نویسی شود در کنار آن باید دارای پنل مدیریت فارسی و آسان باشد که کاربر را گیج نکند .

 

طراحی سایت و اپلیکیشن را خیلی از سامانه های پیامکی انجام می‌دهند اما باید دید که کدام یک در طراحی ماهر تر هستند و کدام یک می تواند با توجه به تمام خواسته ها و نیازهای مشتریان سایتی را طراحی کند.  پس تاثیرگذاری یک وب سایت در دید مخاطب ظاهر حرفه‌ای و تطبیق پذیری آن با تمام دستگاه‌های هوشمند مواردی هستند که صاحبین  کسب و کار هنگام سفارش طراحی وب سایت باید آن را در نظر بگیرند .

 

پیام رسون :

نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات پنل پیامکی ، سرور مجازی هاست و دامنه ، دفتر کار مجازی ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت و اپلیکیشن  توانسته توجه اکثر کارفرمایان را به خود جلب کند چرا که در کار خود حرفه ای بوده و برای ارائه هر کدام از خدمات از کار بلد ترین افراد استفاده می کند و تمام تلاش سامانه پیامکی شیراز این است که علاوه بر کسب رضایت کارفرما مشتریان کسب و کار نیز راضی باشند .

 پس با خیال راحت و اطمینان به پیام رسون راه اندازی سایت خود را از صفر تا صد به ما بسپارید.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی