.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در معاملات روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 16 هزار و 573 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 45 هزار و 97 واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش 3 هزار و 539 واحدی در رقم 666 هزار و 141 واحدی ایستاد. 
 
شاخص کل فرابورس با افت 172 واحدی به رقم 21 هزار و 859 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش هزار و 255 واحد به سطح 114 هزار و 698 واحد رسید. 

نمادهای اثرگذار بر شاخص کل بورس و فرابورس
امروز نمادهای فولاد، فملی و فارس نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای وپست، وتجارت و وبملت از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و زاگرس بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای دماوند، زماهان و سبزوا نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.
   
در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد وبملت بیشترین تراکنش را داشت و ذوب و فولاد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز شفام، خاور و فصبا بیشترین تراکنش را داشتند. 

ارزش معاملات سهام 
امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 432 هزار و 195 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 426 هزار و 39 میلیارد تومان بود که 99 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز تشکیل می‌دهد.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش 27 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 2 هزار و 647 میلیارد تومان رسید. 

 


صف‌های خرید و فروش بورس  
در معاملات یکشنبه، 25 نماد صف خرید داشتند و 380 نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 4 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 112 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 21 درصدی به 974 میلیارد تومان رسید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 27 خرداد 1403
.

آشنایی با OKR و کاربرد آن در سازمان ها با پیام رسون

1403-03-24 10:53:33 21  0  0

خیلی از مدیران اذعان دارند که در سازمان‌هایشان، اغلب در تلاشی بی‌پایان برای پر کردن شکاف بین استراتژی‌های تدوین شده و اجرا و دستیابی به آنها هستند. روش OKR (یا روش اهداف و نتایج کلیدی)، راهکاری است که برای حل همین مشکل به وجود آمده است. اگر در تلاش هستید تا اهداف سازمانتان را عملی کنید، OKR ها می‌توانند ابزاری عالی برای شما باشند. استفاده مناسب از OKR به شما و تیم‌تان کمک می‌کند تا مهم‌ترین موضوعاتی را که باید بر آنها تمرکز کرد مشخص کنید و کارکنان را برای دستیابی به اهداف مشترک همسو کنید. در این مقاله مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد مزایای OKR، تعیین و اجرای استراتژی و نحوه شروع استفاده از OKR در سازمان خود بدانید، توضیح داده شده است . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

OKR چیست؟
روش OKR که مخفف Objectives و Key Results است، یک تکنیک و چهارچوب برنامه‌ریزی برای تعیین اهداف سازمان به صورت دوره‌ای و اندازه‌گیری پیشرفت آنهاست. این تکنیک که در سال ۱۹۷۰ توسط اندی گروو در شرکت اینتل معرفی شد، در سال‌های اخیر به عنوان یک روش محبوب برای برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌ها تبدیل شده است. در این روش “اهداف” یا Objectives به‌صورت کلی تعریف می‌شوند و میزان پیشرفت در دستیابی به آنها با استفاده از “نتایج کلیدی” تعیین می‌شود. این روش برای ایجاد انگیزه و تمرکز در تیم‌ها بسیار مؤثر است و به اعضای تیم کمک می‌کند تا بر روی اهداف مهم و مشترک تمرکز کرده و از میزان پیشرفت خود مطلع شوند.

 

ویژگی های Objective در OKR چیست؟
برای استفاده از OKR ابتدا باید با ویژگی‌های عناصر مختلف آن آشنا شوید. ابتدا به بررسی ویژگی‌های Objective می‌پردازیم.

1- مجموعه اهدافی که سازمان سعی دارد به آن‌ها دست پیدا کند؛ به عبارت دیگر این مجموعه اهداف، محرک اعضای مختلف مجموعه هستند!
2- ساختار کیفی و ذهنی دارند و براساس چنین شاخص‌هایی سنجیده می‌شوند.
3- هر فرد باید برای خودش در طول یک فصل یا ۳ ماه، بین ۳ تا ۵ هدف کوتاه مدت تعریف کند.
4- به خاطر داشته باشید که چشم‌اندازهایتان را با جاه‌طلبی کامل انتخاب کنید.
 

 

ویژگی های Key Results در OKR چیست؟
Key Results هم مانند Objective ویژگی‌های خاص خود را دارند که در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

1- مشخص، واقعی و قابل اندازه‌گیری هستند.
2- مسیر رسیدن به Objective ها را مشخص می‌کنند.
3- به نوعی شاخص میزان دستیابی به Objective ها به شمار می‌روند.
4- کمی بوده و باید بتوانید به آن‌ها نمره بدهید.
5- هر Objective دارای ۳ یا ۴ Key Results است که در مسیر تحقق به آن‌ها نیاز دارد.

 

 

مزایا OKR چيست؟
مدل هدف و نتایج کلیدی (OKR) روشی قدرتمند برای بیان اهداف هر شرکت یا سازمانی است. این روش به تعیین اولویت‌های اصلی، دستیابی به چشم‌انداز و اهداف شرکت و همچنین تشویق کارکنان به مشارکت برای رسیدن به اهداف مجموعه، کمک می‌کند. بااین‌حال شاید برایتان سوال شده باشد که چطور او کی آر علاوه‌بر تعیین اهداف، به دستیابی و رسیدن به هدف‌ها نیز کمک می‌کند.

شما با مشخص کردن اهداف مشترک دقیق و قابل‌اندازه‌گیری، دقیقا می‌دانید با انجام چه کارهایی به آن هدف برسید. ازاین رو ممکن است بعد از تعیین هدف، به این نتیجه برسید که برای دسترسی به بازار هدف و گسترش فعالیت‌های برندینگ به خرید سامانه پیامکی نیاز داشته باشید. در ادامه مزیت‌های کلیدی این روش را به صورت کامل بیان می‌کنیم.

 

1- ایجاد تمرکز در فعالیت سازمان :
اولین مزیت روش OKR ، تمرکز بر اهداف مهم و اساسی است. برای تعیین اهداف در روش okr، باید موارد محدودی را انتخاب کنید. شما نهایتاً می‌توانید ۳ هدف و چشم‌انداز اصلی را در نظر داشته باشید. هر هدف نیز باید ۳ تا ۵ نتیجه کلیدی داشته باشد. به همین دلیل این روش هدف‌گذاری، شما را مجبور به تمرکز بر اولویت‌های اصلی سازمان می‌کند.

فرایند طراحی okr باید با این سوال که «برای ۳ الی ۶ یا ۱۲ ماه آینده شرکت، چه هدفی در اولویت قرار دارد؟» شروع شود. محدودیت زمان هدف‌های مهم و فوری مجموعه شما را از هم تمایز می‌دهد. ازاین‌رو باعث می‌شود که اهداف با فوریت کمتر به‌تعویق‌افتاده و اهداف فوری سریع‌تر به نتیجه برسند. با پایبندی به اصول روش «هدف و نتیجه کلیدی» رهبران سازمان به تیم‌های خود یک قطب‌نما برای ارزیابی و پیشرفت کار می‌دهند.

 

2- ایجاد هماهنگی و همسویی در شرکت :
بعد از تعیین اهداف اصلی و فوری شرکت، تازه‌ کار واقعی آغاز می‌شود. چهارچوب okr از فاز برنامه‌ریزی به فاز اجرا تغییر پیدا می‌کند. همه افراد و اعضا سازمان، کلیه فعالیت‌های روزانه خود را در راستا و هم سو با چشم‌انداز تعیین شده در okr به پیش می‌برند. در واقع تعیین چشم‌انداز اصلی سازمان باعث هماهنگی بیش‌ازپیش اعضای آن سازمان می‌شود؛ طبق تحقیقات Harvard Business، شرکت‌هایی که در آن کارمندان همسو و هماهنگ با یکدیگر پیش می‌روند، عملکرد آنها بیش از دوبرابر ارتقا پیدا می‌کند.

به‌عنوان مثال طراحی و اجرای استراتژی محتوایی یکی از فعالیت‌هایی است که باید با توجه‌ به اهداف و نیازهای کسب‌وکار انجام شود. در واقع استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی برای تولید محتوای ارزشمند و هم‌راستا با اهداف کسب‌وکار شما است. در استراتژی محتوایی با در نظر گرفتن نیازهای بیزینس شما، برنامه هدفمندی برای تولید و انتشار محتوا  تدوین می‌شود تا بیزینس‌تان در مسیر رسیدن به اهداف قرار گیرد. بدون داشتن برنامه‌ریزی هدفمند، هرگز رسیدن به مسیر موفقیت امکان‌پذیر نیست.

 

3- تعهد و مسئولیت‌پذیری با به کار گرفتن روش OKR در سازمان :
بعد از تمرکز و همسویی، کارکنان نسبت به رسیدن به اهداف سازمان تعهد پیدا می‌کنند. کارمندان شرکت توافق کرده‌اند که به تحقق okrهای شرکت، تعهد داشته باشند. برنامه‌ها و منابع سازمان در راستای رسیدن به اهداف و نتایج کلیدی تنظیم می‌شود. تعهدات افراد باید به‌صورت شفاف پیگیری و برای سایر اعضا واضح و مشخص باشد. همه اعضای سازمان باید از وضعیت دست یافتن یا نیافتن به اهداف مطلع باشند تا همسویی و شفافیت میان آنها حفظ شود.

 

4- پیگیری و اندازه‌گیری وضعیت و نتایج :
پیگیری و ردیابی مداوم اهداف و نتایج کلیدی، یکی دیگر از مزایای این روش به شمار می‌رود. هر هدف و نتیجه کلیدی باید از طریق معیارهایی که هنگام نوشتن مشخص شده اند، قابل‌اندازه‌گیری و ردیابی منظم باشد. این کار از خارج شدن از مسیر اهداف اصلی کمک بسزایی می‌کند.

با استفاده از ردیابی مداوم، می‌سنجید که آیا در مسیر رسیدن به هدف هستید؟ اگر خیر، به چه علت در مسیر هدف اصلی نیستید؟ ازآنجایی‌که همه اعضای مجموعه باید کاملا در جریان فرایند و وضعیت پروژه قرار بگیرند، لینک فایل نتایج این بررسی‌های منظم و دوره‌ای را از طریق ارسال پیام کوتاه انبوه به کلیه افراد سازمان، در اختیار آن‌ها قرار دهید.

 

 

نمونه‌های استفاده از OKR در سازمان :
هر چه قدر هم از مزایای این روش گفته شود، تا زمانی که نمونه‌ها و نحوه استفاده عملی از OKR را ندانید، نخواهید توانست از مزایای آن استفاده کنید. نحوه استفاده از این متد هم در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف با توجه به نوع کسب و کار و اهداف آنها متفاوت است. بنابراین نمی‌توان یک نسخه واحد برای همه سازمان‌ها ارائه داد. اما در اینجا بعضی از نمونه‌های رایج نحوه استفاده از OKR را برای شما می‌آوریم.

 

OKR واحد فروش :
هدف: افزایش آگاهی از برند در میان مشتریان بالقوه تا پایان سال

نتایچ کلیدی:

۱- استفاده از ۵ بیلبورد تبلغیاتی در نقاط خاص شهر که تراکم مشتریان مورد نظر سازمان بیشتر است یا ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشتریان 

۲- افزایش ارتباط با رسانه‌ها تا ۲۵ مورد از جمله رپورتاژ و حضور در برنامه‌های تلویزیونی

۳- حضور در ۲ مورد از نمایشگاه‌های سالانه

۴- استفاده از تبلیغات ۱۰ اینفلوئسنر برتر در حوزه کاری سازمان

 

OKR تیم طراحی محصول :
هدف: آگاهی از نیازها و خواسته های مشتریان از محصول جدید

نتایچ کلیدی:

۱- نظرسنجی از ۱۰۰۰ مشتری در مورد نحوه استفاده آنها از محصول و خواسته‌هایشان( که بهترین نمونه میتواند از طریق ارسال لینک نظر سنجی از طریق ارسال پیام کوتاه باشد . ) 

۲- مصاحبه با ۵۰ نفر از مشتریانی که قبل از عرضه رسمی محصول، آن را آزمایش کرده‌اند.

۳- تحلیل کمی و کیفی داده‌های بدست آمده و مشخص کردن ۵ خواسته و نیاز کلیدی مشتریان

 

OKR واحد امور مالی :
هدف: جذب سرمایه گذار جدید برای دستیابی به رشد سازمان

نتایچ کلیدی:

۱- تعیین میزان مبلغ مورد نیاز شرکت برای دستیابی به اهداف رشد خود

۲- تعیین ۱۰ مورد از شرایط ضروری شرکت برای پذیرش سرمایه‌گذاری

۳- تماس با سرمایه‌گذاران بالقوه و برقراری حداقل ۱۰قرار ملاقات

۴- تعیین حداقل مبلغ جذب سرمایه و انجام آن تا مدت مشخص شده

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله، درباره این موضوع که روش OKR چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت کردیم. اگر نگاهی دقیق به پیرامون خود بیندازید، شرکت‌های بسیاری را می‌بینید که از نظم و هماهنگی مطلوبی برخوردار نیستند. از نظر شما مشکل دقیقا کجاست؟ شاید یکی از دلایل این مشکلات و عواقب بعدی آن‌ها، عدم آموزش کافی در حیطه‌های مدیریتی و رهبری گروه باشد.

در هر صورت، اجرای روش‌هایی مانند OKR می‌تواند تا حد زیادی به برقراری هماهنگی و پیوستگی بین بخش‌های مختلف یک سازمان کمک کند و روابط را بهبود ببخشد. پیشنهاد می‌کنیم حتما از چنین روش‌هایی در ساماندهی مجموعه‌های خود استفاده کنید و اگر سوالی در رابطه با OKR داشتید میتوانید با تیم پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسون تماس بگیرید تا تیم ما با صبوری کامل جوابگو سوال های شما باشند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 27 خرداد 1403
.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که اپل می‌خواهد ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) آیفون و سایر دستگاه‌هایش را با نام تجاری هوش اپل (Apple Intelligence) معرفی کند. هوش مصنوعی اپل هفته‌ی آینده در مراسم WWDC رونمایی خواهد شد.

مجموعه‌ابزارهای «هوش اپل» به‌جای تمرکز روی قابلیت‌هایی مثل نوشتن شعر یا تولید عکس، از مدل‌های زبانی بزرگ برای بهبود زندگی روزمره استفاده خواهند کرد. ویژگی‌هایی که برای iOS 18 و نسخه‌ی جدید سایر سیستم‌های عامل اپل شایعه شده‌اند، شامل مواردی مثل خلاصه‌سازی متن و پیشنهاد پاسخ به پیام‌ها می‌شوند.

 

 

ممکن است در مراسم WWDC اپل شاهد خودنمایی قابلیت‌هایی مثل خلاصه‌سازی نوتیفیکیشن یا خلاصه‌سازی صفحات وب در سافاری باشیم. اپلیکیشن‌هایی نظیر Messages و Mail خواهند توانست به‌لطف هوش اپل، پاسخ خودکار برای پیام‌ها بنویسند. Mail قابلیت دیگری نیز خواهد داشت: دسته‌بندی خودکار ایمیل‌ها.

بلومبرگ می‌گوید که هوش مصنوعی مولد، قدرت‌بخش قابلیت «ساخت ایموجی» در آیفون و سایر دستگاه‌های اپل خواهد بود. این ویژگی احتمالاً بر اساس متنِ در حال تایپ کار می‌کند و به‌صورت لحظه‌ای ایموجی‌های متفاوت می‌سازد. به‌لطف قابلیت مورد بحث، تنوع ایموجی در آیفون به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

نرم‌افزار Photos آیفون به‌لطف هوش مصنوعی به قابلیت ویرایش خودکار تصاویر مجهز می‌شود و ابزاری مشابه Smart Eraser در گوشی گوگل دریافت می‌کند. به گفته‌ی بلومبرگ، فایل‌های صوتی ضبط‌شده با آیفون در نرم‌افزار Voice Memos به‌صورت خودکار رونویسی خواهند شد.

بخشی از پردازش‌های مربوط‌به «هوش اپل» بر بستر دستگاه انجام خواهند گرفت و بخشی دیگر ازطریق سرورهای ابری انجام خواهند شد. ظاهراً اپل برنامه‌ی ویژه‌ای برای حفظ حریم خصوصی کاربر به هنگام استفاده از هوش مصنوعی دارد؛ برای نمونه، اپل قرار نیست هیچ پروفایلی بر اساس داده‌های کاربر بسازد.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 18 خرداد 1403
.

روش استعلام یارانه با پیامک

1403-02-31 08:20:37 89  0  0

خیلی از مردم هستند که هر ماه پیگیر دریافت یارانه هستند و میخواهند بدانند چه تاریخی یارنه به حسابشان واریز میشود و یا آنکه اصلا مشمول دریافت یارانه هستند یا نه ؟ یکی از راه هایی که مردم میتوانند با استفاده از آن استعلام دریافت یارانه داشته باشند ، استفاده پیامک میباشد . در واقع این طور میتوان گفت که در عرض چند دقیقه میشود از وضعیت پرداخت یارانه مطلع شد . 

اگر میخواهید با نحوه ی استعلام یارانه با پیامک آشنا شوید پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

لازمه استعلام یارانه با پیامک : 

در سال های گذشته دریافت یارانه به صورت های مختلفی انجام میشد . در ابتدای شروع این کار ، یارانه به صورت نقدی به خانواده ها پرداخت میشد و بعد از به وجود آمدن مشکلات متعدد و کمی نقدینگی تصمیم به آن شد که مبلغ یارانه به حساب سرپرست هر خانواده واریز شود . در این مورد هم خیلی از افراد بودند که موفق به دریافت اس ام اس واریز از طریق پنل پیامکی نمیشدند . بعد از آن تصمیم بر آن شد که افراد جامعه را بر اساس شرایطی مشابه در دهک های مختلف تقسیم بندی کنند و بر اساس نوع دهک یارانه پرداخت شود . علاوه بر آن بعضی از دهک ها هستند که مشمول دریافت کمک هزینه معیشتی نیز میشوند . 

پس لازم است که بدانیم برای دریافت یارانه دولت در چه نوع دهکی قرار داریم و چه مبلغی به هر خوانواده تعلق میگیرد . 

 

 

روش های مختلف استعلام یارانه : 

 

1- تلفن گویا؛ استعلام یارانه با کد ملی بدون پیامک :
اگر به هر دلیلی به تلفن همراهتان دسترسی ندارید، با شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. پس از وصل شدن، از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن و کد ملی سرپرست خانوار را وارد کنید. البته با این روش نمی‌توانید از وضعیت دهک خانوار مطلع بشوید. اگر با تماس و وارد کردن کد ملی موفق به استعلام یارانه خود نشدید، بهتر است با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرید تا اپراتور راهنمایی‌تان کند.

 

2- استعلام یارانه با کد ملی پیامکی؛ آفلاین و سریع :
اگر به دنبال اطلاعات سرپرست خانوار و تعداد اعضای خانواده هستید، کافی است به شماره ۳۰۰۰۰۰ پیامک دهید و این اطلاعات را از مرکز آمار بگیرید. در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات، به سایت yaraneh.amar.org.ir مراجعه کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید. 

 

3- پیگیری یارانه قطع شده و استعلام آنلاین یارانه در سامانه استعلام یارانه معیشتی :
همان طور که گفته شد  به جز یارانه معمولی، برخی از افراد کم‌درآمد شامل دریافت کمک‌هزینه یارانه معیشتی می‌شوند. برای پیگیری پرداخت یارانه باید وارد سامانه «حمایت» به آدرس hemayat.mcls.gov.ir شوید و کد ملی، سال تولد و شماره حساب واریز یارانه را وارد کنید. افرادی که شامل دریافت یارانه نیستند، باید بار دیگر ثبت‌نام و اعتراض خود را اعلام کنند. در نهایت، وب‌سایت به کمک افزونه ارسال پیامک، اس ام اس استعلام یارانه را برای فرد ارسال خواهد کرد.

 

4- کد دستوری استعلام یارانه و پیگیری پرداخت کمک‌معیشتی :
علاوه‌بر تلفن گویا و سامانه‌های آنلاین، می‌توانید با استفاده از کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* یارانه خود را استعلام کنید. توجه داشته باشید که این روش فقط با شماره تلفنی که به نام سرپرست خانوار باشد، امکان‌پذیر است. علاوه بر این، افرادی که شامل دریافت طرح کمک‌معیشتی نشده‌اند با شماره‌گیری کد #۶۳۶۹* می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند.

 

5- استعلام یارانه با sms بانک، مراجعه حضوری یا عابربانک‌ها :
در هنگام ثبت‌نام یارانه، می‌توانید به انتخاب خود، یک شماره حساب بانک در سایت رسمی یارانه ثبت کنید. برای استعلام یارانه، می‌توان به صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه کرد یا برای مطمئن شدن از واریز یارانه، ده گردش آخر را از طریق خودپرداز یا موبایل بانک استخراج کرد. با این حال، روش‌های بهتری برای استعلام وجود دارد که در هر بانک متفاوت است. 

 

6- استعلام یارانه با پیامک :

علاوه‌بر کد دستوری #۶۳۶۹*، متقاضیان می‌توانند با سیم‌کارت متعلق به صاحب خانوار، کد ملی سرپرست را به شماره 6369 پیامک کنند. همه پیامک‌های مربوط به یارانه، از طریق همین شماره اطلاع‌رسانی خواهد شد. افرادی که شامل طرح معیشتی نشده‌اند باید در 200 کلمه دلایل ناتوانی مالی و نیاز خود به دریافت کمک‌هزینه معیشتی را توضیح دهند و به همین شماره ارسال کنند.

 

 

 

پیام رسون :

در این مقاله به شما از روش های مختلف استعلام یارانه گفتیم تا در مواقع ضروری و نیاز داشتن به راهنمایی به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و این مقاله که با عنوان آشنایی با روش های استعلام یارانه است را مطالعه کنید و اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید . 

تیم ما در نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون علاوه بر ارائه انواع پنل پیامکی و فروش نمایندگی سامانه پیامک ، سعی دارد تا برای مخاطبین خود هر روزه مطالب مفید را نیز به اشتراک بگذارد تا اطلاعات اشخاص در هر زمینه ای  بالا برود .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 18 خرداد 1403
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی